چگونه به منظور بهبود هضم ضعیف من در مرحله نارسایی انتهایی کلیه

شنبه 18 خرداد 1392
ن : lafee

چگونه به منظور بهبود هضم ضعیف من در مرحله نارسایی انتهایی کلیه

 

چگونه به منظور بهبود هضم ضعیف من در مرحله نارسایی انتهایی کلیه

بیماری کلیه می تواند هر ارگان از بدن شما تاثیر می گذارد. برای افراد مبتلا به نارسایی انتهایی کلیه، آنها ممکن است از هضم ضعیف رنج می برند. چگونه به منظور بهبود هضم ضعیف من در پایان مرحله نارسایی کلیه؟

هضم ضعیف و آسیب کلیه

در مورد پایان مرحله نارسایی کلیه، هضم ضعیف ممکن است تهوع، استفراغ، بی اشتهایی و مزه بد در دهان و غیره بدین ترتیب در حال حاضر، دانستن علت هضم ضعیف کمک خواهد کرد که بیماران مبتلا به بیماری کلیوی به مدیریت شرایط بهتر و بهبود زندگی خود کیفیت. خواندن و پیدا کردن علت هضم ضعیف است.

سطوح BUN بالا

نیتروژن اوره محصول درهم شکستن پروتئین، که لازم برای بدن ما برای اجرای عملکرد است. کلیه عمل می کنند حذف اضافی نیتروژن اوره خون (BUN). با این حال، صدمه به کلیه ها رسوب BUN در خون می شود. این افزایش سطح BUN. به عنوان یک نتیجه، نیتروژن اوره باعث تحریک دستگاه گوارش و در نتیجه باعث یک سری از مشکلات گوارشی.

دستگاه هاضمه، تورم

کلیه ها می دانیم به عنوان فیلتر برای حذف آب بیش از حد در بدن. با این حال، زمانی که کلیه ها به خوبی می تواند کار، آب بیش از حد در بافت ساخت تا، باعث تورم در اندام های مختلف. شما ممکن است پاهای متورم خود را، صورت، چشم و ... را ببینید، اما شما باید بدانید که ارگان های داخلی نیز ممکن است تحت تاثیر این آسیب پذیری قرار داشته باشند، که بدتر می توانید هضم ضعیف خود را.

مواد مخدر

بسیاری از داروها استفاده می شود برای بیماران برای مقابله با نشانه های خود را، مانند فشار خون بالا، درد پشت، خستگی، سطح کراتینین بالا. هر دارو عوارض جانبی را نشان می دهد. به عنوان یک نتیجه، ممکن است هضم ضعیف خود را ایجاد کند.

چگونه به منظور بهبود هضم خود را در پایان مرحله نارسایی کلیه؟

در مرحله اول، ما باید برای متوجه آن است که کلیه های آسیب دیده است که باعث هضم ضعیف. بدین ترتیب، درمان ها، از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، که می تواند به بافت کلیه آسیب دیده و تعمیر به طور طبیعی پیشنهاد شده است. معمولا بر اساس شرایط خود، گیاه شناس ممکن است گیاهان است که می تواند عملکرد گوارش شما را بهبود فرمول گیاهی خود را اضافه کنید. اگر شما علاقه در لیست گیاهان برای بهبود گوارش، شما می توانید به kidneyask@hotmail.com ایمیل

ثانویه، اگر سطح BUN خود را واقعا بالا است، دیالیز خواهد شد پیشنهاد به آنها را پایین تر پایین.

ثالثا، به شما پیشنهاد به با پزشک خود در مورد عوارض جانبی داروها صحبت کنید و سعی کنید برای پیدا کردن گزینه های جایگزین.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نارسایی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.